مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 20:152023-07-13اقتصادي

تثبیت 3500 هکتار از اراضی غیر ملی لرستان


رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان از تثبیت سه هزار و 526 هکتار از اراضی غیر ملی این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید عماد شاهرخی امروز پنج شنبه در دوازدهمین کمیسیون رفع تداخلات سال جاری استان لرستان، اظهار داشت: یکی از اهداف مهم این طرح پایان بخشیدن به دغدغه های کشاورزان و سهولت بخشیدن به صدور اسناد مالکیت اراضی کشاورزی و بهبود تولیدات کشاورزی است.

وی افزود: آنچه برای ما اهمیت دارد سرعت بخشیدن به انجام وظایف محوله در راستای اتمام امورات رفع تداخل اراضی زراعی و ملی است که هدف اصلی رسیدن به تعیین حقوق متقابل دولت و مردم و تثبیت مالکیت اشخاص بر مستثنیات و تثبیت مالکیت دولت بر اراضی ملی و کاهش پرونده های قضایی در حوزه زمین های زراعی است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان، تصریح کرد: شهرستان هایی که عملکرد قابل قبولی در زمینه رفع تداخلات ندارند، باید در ادامه کار فعالیت بیشتری انجام دهند و با برگزاری جلسات کمیسیون رفع تداخلات موجب تسریع این فرایند شوند.

شاهرخی، تأکید کرد: در اجرای فرایند رفع تداخلات و صدور اسناد، باید موانع پیشرو که باعث کندی اجرای این طرح می شود، برداشته شود و نباید با این بهانه که اراضی کشاورزی خرد شده است، باعث کندی فرایند صدور اسناد اراضی کشاورزی شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تثبیت 3500 هکتار از اراضی غیر ملی لرستان

تثبیت 3500 هکتار از اراضی غیر ملی لرستان