مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 12:052023-07-04فناوري

تحریم هزاران سرویس پرکاربرد برای کاربران ایرانی از سوی آمریکا


به دنبال مشکلاتی که کاربران ایرانی جهت دسترسی به برخی از سایت های تحریم شده دارند، رییس شرکت ارتباطات زیرساخت کشور اعلام کرده است که با ارائه سرویس های فنی در کنار مردم هستند تا این تحریم ها بی اثر شوند.

- به دنبال مشکلاتی که کاربران ایرانی جهت دسترسی به برخی از سایت های تحریم شده دارند، رییس شرکت ارتباطات زیرساخت کشور اعلام کرده است که با ارائه سرویس های فنی در کنار مردم هستند تا این تحریم ها بی اثر شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یکی از مشکلاتی که کاربران ایرانی، شرکت ها و مجموعه های علمی و تحقیقاتی هر روز از آن آسیب می بینند، خدمات اینترنتی و وب سایت هایی هستند که ایران را تحریم کرده اند.

برخی سایت های مفید به دلایلی دسترسی کاربران ایرانی را محدود، یا به اصطلاح خود، ما را تحریم می کنند.

این سایت ها و خدمات در زمینه های گوناگون از علم و فناوری، تجارت، فناوری اطلاعات و نمونه هایی از این دست هستند که کاربران ایرانی برای فعالیت یا کار خود به آن نیاز دارند.

بنابراین طبق اظهارات مسئولان از جمله وزیر ارتباطات راهی برای این موضوع در نظر گرفتند که می توان به امکان دسترسی به سایت های تحریمی با حداکثر سرعت اشاره کرد.

وزیر ارتباطات در این زمینه گفته بود پیش از این وعده داده بودیم تا مشکل برنامه نویسان و افرادی که دسترسی به سایت های تحریم ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحریم هزاران سرویس پرکاربرد برای کاربران ایرانی از سوی آمریکا

تحریم هزاران سرویس پرکاربرد برای کاربران ایرانی از سوی آمریکا