مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 15:152023-07-15سياسي

معاون استاندار سمنان: رأی مردم حق الناس است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: بر این باور اعتقادی و شرعی هستیم که انتخابات و رأی مردم، حق الناس است و بنابراین ما به عنوان مجری انتخابات به این مقوله نگاه تکلیفی داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرمسار، احمد ریواده، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان بعدازظهر امروز در نشست فصلی مدیران و معاونان فرهنگی مدارس حوزه های علمیه استان سمنان که به میزبانی شهرستان گرمسار برگزار شد، با قدردانی از مجریان و دست اندرکاران برگزاری این نشست اظهار کرد: افتخار دولت آیت الله رییسی، مردمی بودن و توجه به اقشار مختلف مردم است و در سال 1401 و طی فعالیت دولت سیزدهم، اقدامات فراوانی در عرصه های اجتماعی، سیاسی و فرهنگی به انجام رسید.

وی افزود: بر اساس نظر کارشناسان، ما در حوزه اجتماعی با 20 سال عقب ماندگی مواجه هستیم و بنابراین برای جبران این عقب ماندگی باید کار فوق العاده به انجام رسد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با اشاره به تلاش دشمنان نظام در ایجاد یاس و ناامیدی در میان اقشار مختلف مردم گفت: دشمن در اغتشاشات سال گذشته با سوءاستفاده از مشکل معیشتی و فرهنگی مردم، برنامه ریزی بسیار دقیقی را با هدف به نابودی کشاندن نظام به انجام رساند، اما در محاسبات خود دچار اشتباه شد و در تحقق اهداف خود ناکام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون استاندار سمنان: رأی مردم حق الناس است

معاون استاندار سمنان: رأی مردم حق الناس است