مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 21:262023-07-15سياسي

نباید فضای نقد دانشجویی وسیله ای برای ایجاد ناامیدی تبدیل شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم در آیین افتتاحیه ی طرح حامیم استانی که در تالار وحدت دانشگاه تبریز برگزار شد، اظهار کرد: توانمندسازی دانشجویان از جمله زمینه های موثر و کارآمد برای تقویت مشارکت دانش آموختگان دانشگاهی در جامعه است.

وی ادامه داد: ایمان و امید دو عامل مهم برای بیشرفت یک کشور محسوب می شود.

بطوریکه ایمان ریشه و مبنای شکل گرفتن امید بوده در واقع ایمان یک اثر قلبی است که از رابطه ی انسان با خداوند، نشات می گیرد و هرچقدر این ارتباط عمیق تر باشد، ایمان نیز بیشتر تقویت می شود.

 امام جمعه تبریز افزود: آنچه که در خصوص مظاهر ایمان در جامعه مطرح می شود، بیشتر امور مناسکی و عبادی است اما در روایات شاهد هستیم که اخلاق دینی را حزو شاخص های اصلی ایمان معرفی کرده اند که منظور از این اخلاق، اخلاق فردی، خانوادگی و اجتماعی است.

وی با بیان اینکه یکی از راهکارهای تقویت ایمان در جامعه، تقویت اخلاق در لایه های گوناگون جامعه از جمله قشر دانشگاهی است، افزود: دانشگاه باید تقویت اخلاق و ایمان را به شکل اساسی مورد توجه قرار دهد و همانطورکه رهبر معظم انقلاب بارها تاکید کرده اند، دشمنان فضای ایمانی و اخلاقی جامعه را مورد هدف قرار داده و اصلی ترین دلیل مطرح کردن موضوعاتی چون اعتکاف، راهیان نو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نباید فضای نقد دانشجویی وسیله ای برای ایجاد ناامیدی تبدیل شود

نباید فضای نقد دانشجویی وسیله ای برای ایجاد ناامیدی تبدیل شود