مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 12:052023-07-22سياسي

حسن پور: آیا هیئت دولت از قیمت ها باخبر است؟


نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: با توجه به دستور صریح رهبری به دولت درباره لزوم توجه به معیشت مردم، از هیئت دولت سوال دارم که آیا از قیمت ها باخبر است و آیا برنامه ای مشخص و زمان بندی شده برای حل مشکلات مردم دارد؟ ما نمایندگان .

- نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: با توجه به دستور صریح رهبری به دولت درباره لزوم توجه به معیشت مردم، از هیئت دولت سوال دارم که آیا از قیمت ها باخبر است و آیا برنامه ای مشخص و زمان بندی شده برای حل مشکلات مردم دارد؟ ما نمایندگان جوابی غیر از شرمندگی برای مردم نداریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شهباز حسن پور بیگلری نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی در جلسه صبح شنبه 31 تیر 1402 صحن مجلس در نطق خود در واکنش به هتک حرمت به قرآن کریم در برخی کشورهای اروپایی گفت: محرم ماهی است که ثابت می کند حق بر باطل دیروز است هرچند این روزها با خیال خام خود با قرآن سوزی و توهین به کتاب خدا می خواهند نور خدا را خاموش کنند اما بدانند نور خدا خاموش شدنی نیست.

وی همچنین با تاکید بر لزوم توجه دولت به وضعیت معیشت مردم اظهار کرد: با توجه به دستور صریح رهبری به دولت درباره لزوم توجه به معیشت مردم، از هیئت دولت سوال دارم که آیا از قیمت ها باخبر است و آیا برنامه ای مشخص و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسن پور: آیا هیئت دولت از قیمت ها باخبر است؟

حسن پور: آیا هیئت دولت از قیمت ها باخبر است؟