مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 21:202023-07-05اقتصادي

تشکیل 90 پرونده تخلفاتی برای خبازی های گنبدکاووس


رییس اداره صمت شهرستان گنبدکاووس گفت: از 20 خردادماه تا 12 تیرماه امسال تعداد 90 فقره پرونده تخلفاتی در حوزه آرد و نان در گنبدکاووس تشکیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، روح الله کوهساری عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از تاریخ 20 خردادماه تا 12 تیرماه امسال تعداد 514 بازرسی های مشترک از واحدهای نانوایی و خبازی در سطح شهرستان انجام شده که در این بازرسی ها تعداد 90 فقره پرونده تخلف برای واحدهای خبازی و نانوایی شامل کم فروشی، تعطیلی خودسرانه، خرید بدون ضابطه تشکیل شده که ارزش ریالی برخی از این پرونده ها مبلغ 206 میلیون و 478هزار و 400 ریال است.

وی تصریح کرد: در یک اقدام مشترک پیرو دستور استاندار در طول روز گشت های بازرسی و نظارت در قالب تیم های چهار و پنج نفره در سطح شهرستان فعال است.

رییس اداره صمت شهرستان گنبدکاووس با اشاره به هفته مبارزه با قاچاق کالا و ارز خاطرنشان کرد: در سه ماهه اول امسال تعداد یک هزار و 461 مورد بازرسی در راستای مبارزه با قاچاق کالا در شهرستان انجام شده و در این راستا سه پرونده قاچاق تشکیل شده و از انبارها و محل نگهداری کالاها تعداد 14 مورد، از معادن تعداد سه مورد و از معادن شن و ماسه تعداد پنج مورد بازدید و بازرسی انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل 90 پرونده تخلفاتی برای خبازی های گنبدکاووس

تشکیل 90 پرونده تخلفاتی برای خبازی های گنبدکاووس