مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 11:052023-07-06اقتصادي

80 درصد بافت فرسوده شهرستان کاشمر در معرض زلزله قرار دارد


مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: باوجود اینکه 80 درصد بافت فرسوده شهرستان کاشمر در معرض زلزله قرار دارد، اما تاکنون مزایای تسهیلات بازآفرینی به خوبی اطلاع رسانی نشده است.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: باوجود اینکه 80 درصد بافت فرسوده شهرستان کاشمر در معرض زلزله قرار دارد، اما تاکنون مزایای تسهیلات بازآفرینی به خوبی اطلاع رسانی نشده است.

وحید داعی در حاشیه بازدید از بافت فرسوده کاشمر در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اهمیت مسئله مسکن برای شخص رییس جمهور و هیات دولت و ابلاغ مصوبات اصلاح ساختار شکست پرداخت، اظهار کرد: برای واحدهای یک طبقه، تسهیلات طی سه مرحله و تا پایان سفت کاری پرداخت می شود، بند دوم مصوبه مربوط به افزایش سقف تسهیلات برای تمامی پروژه های نهضت ملی مسکن بوده است.

مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی از کاهش نرخ سود تسهیلات بانکی از 23 درصد به 18 درصد و حتی کمتر خبر داد و اظهار کرد: این مصوبه برای همه دهک ها یکسان نیست و نرخ سودها متفاوت است.

وی اذعان کرد: برای اینکه فشار از روی دوش متقاضیان نهضت ملی مسکن برداشته شود بانک مرکزی موظف شده کل مبلغ تسهیلات بانکی را طی سه مرحله و تا پایان سفت کاری و نما پرداخت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

80 درصد بافت فرسوده شهرستان کاشمر در معرض زلزله قرار دارد

80 درصد بافت فرسوده شهرستان کاشمر در معرض زلزله قرار دارد