مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 18:552023-07-17سياسي

بهره گیری از ظرفیت شرکت های دانش بنیان در بنادر استان بوشهر


مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: در تأمین نیازهای بنادر استان بوشهر در حوزه دریا، تولیدات و ظرفیت شرکت های دانش بنیان استان در اولویت قرار دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد شکیبی نسب عصر دوشنبه در نشست با مسئولان پارک علم و فناوری خلیج فارس استان بوشهر اظهار داشت: در بازدید صورت گرفته از شرکت های دانش بنیان این واحدها در بخش ساخت شناورهای تفریحی و امدادی، مقابله با آلودگی های دریایی و قطعات فنی تولیدات و توانمندی های قابل توجهی از خود به نمایش گذاشتند که این ظرفیت می تواند در خدمت توسعه و پیشرفت دریا محور استان قرار گیرد.

وی افزود: اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر به تناسب این ظرفیت ها تلاش می کند تا تولیدات این شرکت ها که حاصل تلاش متخصصان توانمند داخلی است را برای پیشبرد برنامه های خود به کار گیرد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تصریح کرد: در همین راستا سعی داریم با بازدید از شرکت های دانش بنیان و برگزاری نشست های مشترک، زمینه تعامل و همکاری هر چه بیشتر بین اداره کل بنادر و دریانوردی استان و پارک علم و فناوری خلیج فارس استان بوشهر را ایجاد کنیم که تحقق این مهم نیز بی تردید به توسعه بازار شرکت های دانش بنیان کمک شایانی خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره گیری از ظرفیت شرکت های دانش بنیان در بنادر استان بوشهر

بهره گیری از ظرفیت شرکت های دانش بنیان در بنادر استان بوشهر