مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 11:102023-07-06اقتصادي

سازمان بنادر 10 هزار میلیاردتومان برای توسعه دریایی هرمزگان هزینه می کند


مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: سازمان بنادر بیش از 10 هزار میلیارد تومان منابع مالی تاکنون در هرمزگان هزینه کرده و بدنبال جذب 10 هزار میلیارد تومان دیگر برای توسعه در این بخش است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، علی اکبر صفایی مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در نشست با استاندار و نماینده هرمزگان اظهار کرد: یکی از مهم ترین بخش هایی که می تواند سرعت توسعه استان را افزایش دهد در حوزه دریا است و سازمان بنادر و دریانوردی نیز تلاش می کند منابع مالی را از طرق مختلف به هرمزگان بیاورد چرا که این استان پتانسیل های بالایی برای کشور دارد و بر همین اساس بیش از 10 هزار میلیارد تومان از منابع مالی سازمان در هرمزگان هزینه شده است.

وی افزود: ظرفیت دیگری که به هرمزگان تسری داده ایم ظرفیت سرمایه گذاران داخلی است و تلاش داریم امسال حدود 10 هزار میلیارد تومان جذب سرمایه گذاری داشته باشیم که یک نمونه از  آن ساخت 150 هزار تن سیلو در استان هرمزگان با هزار و 500میلیون تومان سرمایه گذاری خصوصی است.

معاون وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: دولت حقیقتا روی بحث ارتباط با همسایگان کارهای بزرگی را انجام داده و فضای مناسبی را ایجاد کرده است و الان در هرمزگان بر روی سه قراداد با خارجی ها کار می کنیم که نهایی شدن آن منجر به سرمایه گذاری قابل توجهی بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان بنادر 10 هزار میلیاردتومان برای توسعه دریایی هرمزگان هزینه می کند

سازمان بنادر 10 هزار میلیاردتومان برای توسعه دریایی هرمزگان هزینه می کند