مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 تیر 1402 ساعت 14:302023-07-07سياسي

غربی ها و غرب زده ها از عضویت ایران در سازمان همکاری شانگهای عصبانی شدند


عضویت دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان همکاری های شانگهای فرصت بسیار خوبی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی است با این اتفاق آمریکا خیلی عصبانی شد و غربزده های وابسته به آمریکا که معمولاً احساس حقارت و خودکم بینی باعث شده و آمریکا خیلی .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه های نماز جمعه که در مسجدالنبی (ص) قزوین برگزار شد، اظهار کرد: ما وقتی در صفوف نماز جمعه قرار می گیریم توجه کنیم که هم بنده وظیفه خویش را انجام داده و نکته و مطلبی خدمت شما بگویم که برای شما فایده داشته باشد، هم شما کمک کنید این فایده را دریافت کنید، همه با هم از خدا بخواهیم این اتفاق بیفتد.

   وی ادامه داد: امام کاظم (ع) فرمودند در دین خدا تفقه کنید، یعنی بخواهید که آن را خوب و ریشه ای یاد بگیرید و دین خدا را عمیق بفهمید، پس باید زحمتی به خودمان بدهیم که بتوانیم با مطالعه کردن، پای منبر رفتن و شنیدن خطبه های جمعه دین خدا را یاد بگیریم، از سوی دیگر گوش سپردن به فرمایشات رهبر حکیم انقلاب که دائم برای ما ریشه های عمیق دینی را بیان می کنند باعث می شود دین را ریشه ای یاد بگیریم.

 امام جمعه قزوین عنوان کرد: امام کاظم (ع) در ادامه فرمودند تفقه کلید بصیرت است، وقتی بصیرت داشته باشیم اشتباه نمی کنیم، اشتباه نمی گوییم، اشتباه نمی خوریم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غربی ها و غرب زده ها از عضویت ایران در سازمان همکاری شانگهای عصبانی شدند

غربی ها و غرب زده ها از عضویت ایران در سازمان همکاری شانگهای عصبانی شدند