مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 تیر 1402 ساعت 14:052023-06-30سياسي

امام جمعه رشت: سوئد حیثیت خود را آتش زد


امام جمعه رشت با بیان اینکه آتش زدن قرآن دردی را درمان نمی کند و با این کار بیشتر خود را آتش می زنند، گفت: کشورهای کذایی بدانند قرآن بیش از چند هزار سال است که بر تاریخ بشر حکمرانی می کند و بر دل های مردم نفوذ کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، آیت الله رسول فلاحتی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه در مصلی امام خمینی (ره) رشت با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر و بزرگداشت هفته قوه قضاییه، اظهار کرد: مسؤولان جهت خدمت رسانی به مردم و کاهش مشکلات آنها از هیچ کوششی دریغ نکنند.

امام جمعه رشت با اشاره به اقدام نابخردانه کشور سوئد در جهت دادن مجوز آتش زدن قرآن، گفت: کشور سوئد با هدف اسلام زدایی و اسلام ستیزی مجوز اهانت به قرآن را به برخی ها داد اما مسلمانان جهان واکنش خوبی داشتند و حتی رییس جمهور روسیه نیز در سخنانی گفت که روسیه احترام زیادی برای قرآن قائل است.

خطیب جمعه رشت با بیان اینکه آتش زدن قرآن دردی را درمان نمی کند و با این کار بیشتر خود را آتش می زنند، افزود: کشورهای کذایی بدانند قرآن بیش از چند هزار سال است که بر تاریخ بشر حکمرانی می کند و بر دل های مردم نفوذ کرده است.

فلاحتی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران بزرگترین پدیده قرن و قرون متمادی است، گفت: انقلاب جمهوری اسلامی ایران باعث خشم بسیاری از قدرت های دنیا ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه رشت: سوئد حیثیت خود را آتش زد

امام جمعه رشت: سوئد حیثیت خود را آتش زد