مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 12:042023-07-10اقتصادي

دمشق: در صدد رفع موانع انتقال نفت ایران به پالایشگاه حمص هستیم


وزیر نفت سوریه بر اهتمام کشورش به انعقاد قراردادهای جدید با کشورهای دوست و متحد در حوزه نفت و گاز تاکید کرد و گفت که دمشق در حال رفع موانع انتقال نفت ایران به پالایشگاه حمص سوریه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس، فراس قدّور ، وزیر نفت سوریه دیروز یکشنبه تاکید کرد که وزارتخانه متبوع وی طرحی را برای افزایش تولید ملی نفت، بازنگری در قوانین مرتبط با صنعت نفت و فعال کردن قراردادهای امضا شده با دوستان بین المللی در زمینه انرژی تدوین کرده است.

قدور خسارت بخش نفتی سوریه از جنگ تحمیلی به سرکردگی آمریکا علیه این کشور را یکصد میلیارد دلار برشمرد و گفت: طرحی برای بازسازی تاسیسات نفتی ویران شده توسط تروریست ها در سوریه تصویب شده است و همزمان با اداره کل سرمایه گذاری و اتاق های صنعت و بازرگانی این کشور برای کمک به سرمایه گذاران داخلی و گشودن درها به روی سرمایه گذاران خارجی از کشورهای دوست و متحد در حوزه نفت سوریه در حال همکاری هستیم.

وزیر نفت سوریه در حاشیه نمایشگاه (سرپترو2023) که در شهر نمایشگاهی دمشق در حال برگزاری است، در گفت وگو با اسپوتنیک افزود: امیدواریم در دوره فعلی نمایشگاه شاهد توافق ها و روابط بین شرکت های بخش خصوصی از کشورهای دوست شرکت کننده باشیم که منجر به قراردادهای تجاری و روابط تجاری آتی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دمشق: در صدد رفع موانع انتقال نفت ایران به پالایشگاه حمص هستیم

دمشق: در صدد رفع موانع انتقال نفت ایران به پالایشگاه حمص هستیم