مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 12:152023-07-22فرهنگي

سلسله نشست های «در جهان داستان» در شهرکرد برگزار می شود


شهرکرد_معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: نشست های ادبی «در جهان داستان» با محوریت بررسی، خوانش و آموزش داستان نویسی در این استان برگزار می شود.

- شهرکرد_معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: نشست های ادبی در جهان داستان با محوریت بررسی، خوانش و آموزش داستان نویسی در این استان برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الله شیروانی صبح شنبه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری از برپایی نشست های ادبی با عنوان در جهان داستان در این استان خبر داد و اظهار کرد: این سلسله نشست ها با محوریت بررسی، خوانش و آموزش داستان نویسی از سوم مرداد آغاز خواهد شد.

وی افزود: نشست ها به صورت هفتگی برنامه ریزی شده است تا تمامی علاقه مندان به نویسندگی داستان بتوانند به صورت رایگان با حضور در این برنامه ادبی از آموزش های لازم در زمینه نویسندگی بهره مند شوند.

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری از ابراهیم ظاهری عبدوند عضو هیأت علمی دانشگاه شهرکرد و متخصص ادبیات داستانی به عنوان مدرس این دوره نام برد و ادامه داد: تلاش می شود در این برنامه علاوه بر ارائه آموزش های نویسندگی، فرصت تحلیل و نقد داستان هم برای شرکت کنندگان ایجاد شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلسله نشست های «در جهان داستان» در شهرکرد برگزار می شود

سلسله نشست های «در جهان داستان» در شهرکرد برگزار می شود