مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 08:252023-07-05اقتصادي

سلامت جسم و روح جامعه کار و تولید موجب افزایش بهره وری می شود


سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: هر قدر سلامت کارگران و خانواده های آنها بیشتر و بهتر تامین شود جامعه ای بالنده و پرنشاط تر خواهیم داشت و به بهبود شرایط محیط کار و ارتقای بهره وری و کاهش آسیب های اجتماعی کمک می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، خلیل احمد سلامی امروز در نشست با رییس،دبیر و تعدادی از ورزشکاران هیأت ورزش کارگری سیستان و بلوچستان اظهار کرد: جامعه کار و تولید برای حضور سالم و پرتلاش در محیط های کار، علاوه بر بسترهای مناسب نظیر تامین معیشت و امنیت شغلی، به سلامت جسمی و روحی و نشاط نیاز دارد که این مهم با فعالیت های منظم ورزشی در قالب ورزش کارگری در دسترس خواهد بود.

 وی اظهار کرد: نشاط و شادابی و حرکت به سمت سلامتی، همیشه از ارکان مهم و اهداف اصلی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بین جامعه هدف بوده و این موضوع در استان سیستان و بلوچستان با تعامل کارفرمایان و پیگیری هیأت ورزش کارگری به نحو مطلوب در حال انجام است.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با تاکید بر اینکه در همه واحد های تولیدی این استان باید به پیوست اجتماعی فعالیت ها توجه شود، ادامه داد: سیستان و بلوچستان ظرفیت های بالقوه ای در امر ورزش دارد که امیدواریم با هم افزایی کارگران و کارفرمایان، از این ظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلامت جسم و روح جامعه کار و تولید موجب افزایش بهره وری می شود

سلامت جسم و روح جامعه کار و تولید موجب افزایش بهره وری می شود