مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 14:052023-07-03ورزشي

ارائه خدمات به 51 هیات ورزشی توسط هیات پزشکی ورزشی آذربایجان شرقی


هیات پزشکی ورزشی آذربایجان شرقی به 51 هیات ورزشی، خدمات پزشکی ارائه می دهد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: هیات پزشکی ورزشی آذربایجان شرقی به 51 هیات ورزشی، خدمات پزشکی ارائه می دهد.

سیداشکان اردیبهشت، در مجمع انتخاباتی رییس هیات پزشکی ورزشی آذربایجان شرقی، با ابراز امیدواری از فعالیت های هیات استان اظهار کرد: با انتخاب رییس جدید هیات پزشکی ورزشی آذربایجان شرقی امیدوارم با تفکرات گروه جدید به اهداف بزرگ تر دست پیدا کنیم.

وی در ادامه گفت: هیات پزشکی ورزشی، یک هیات خاصی به حساب می آید و به 51 هیات ورزشی، خدمات پزشکی ارائه می دهد و قطعا با ساختار تشکیلاتی جدید می تواند به جایگاه واقعی خود دست یابد.

حبیب ستوده نژاد، مدیرکل اداره ورزش وجوانان آذربایجان شرقی نیز در ادامه این مراسم، با تبریک به رییس جدید هیات پزشکی ورزشی استان و تقدیر از تلاشگران سال های گذشته این هیات عنوان کرد: آموزش یکی از ارکان مهم هیات پزشکی ورزشی بوده و می تواند از آسیب دیدگی ها جلوگیری کند.

وی خاطرنشان کرد: باید برنامه ریزی های جدیدی در این هیات در دستور کار قرار گیرد و شهرستان ها نیز در برنامه ها همکاری داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجمع انتخاباتی هیات پزشکی ورزشی آذربایجان شرقی روز دوشنبه 12 تیرماه 1402 در اداره کل ورزش و جوانان است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات به 51 هیات ورزشی توسط هیات پزشکی ورزشی آذربایجان شرقی

ارائه خدمات به 51 هیات ورزشی توسط هیات پزشکی ورزشی آذربایجان شرقی