مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 13:402023-07-13سياسي

تاکید ایران و ماداگاسکار بر ایجاد کمیسیون مشترک همکاری میان دو کشور


حسن علی بخشی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در ماداگاسکار با حضور در کاخ نخست وزیری این کشور آفریقایی با «کریستین انتسای»، نخست وزیر ماداگاسکار دیدار و گفت وگو کرد.

- حسن علی بخشی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در ماداگاسکار با حضور در کاخ نخست وزیری این کشور آفریقایی با کریستین انتسای ، نخست وزیر ماداگاسکار دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این دیدار سفیر ایران در ماداگاسکار گزارشی از وضعیت روابط دو کشور به اطلاع نخست وزیر این کشور ارائه کرد و محورهای عمده همکاری در زمینه های مختلف بهداشتی، کشاورزی، شیلات، معادن و .

مورد بررسی قرار گرفت.

در این دیدار سفیر جمهوری اسلامی ایران بر آمادگی ایران برای توسعه هرچه بیشتر روابط کشورمان با ماداگاسکار در زمینه های گوناگون اشاره کرد.

نخست وزیر ماداگاسکار نیز در این دیدار ضمن اظهار خوشحالی از توسعه روابط دو کشور در سه سال اخیر، آمادگی کشورش را برای افزایش سطح روابط فیمابین در کلیه زمینه ها خصوصا تاسیس کمیسیون مشترک همکاری میان ایران و ماداگاسکار اعلام کرد.

بر اساس این گزارش، سفارت جمهوری اسلامی ایران در آنتاناناریو، پایتخت ماداگاسکار از 40 سال پیش دایر بوده و تنها سفارت کشورمان در اقیانوس هند است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید ایران و ماداگاسکار بر ایجاد کمیسیون مشترک همکاری میان دو کشور

تاکید ایران و ماداگاسکار بر ایجاد کمیسیون مشترک همکاری میان دو کشور