مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 تیر 1402 ساعت 14:052023-07-21سياسي

ما در عالم برزخ و قیامت نیازمند اسباب زندگی هستیم


ما در عالم برزخ و قیامت نیازمند اسباب زندگی هستیم، در آنجا خرید و فروشی نمی شود، بازاری وجود ندارد، کسی به ما قرض نمی دهد بلکه اسباب را باید در همین دنیا فراهم کرده باشیم تا در آخرت دست خالی نباشیم.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری استاد اخلاق حوزه علمیه قم گفت: ما در عالم برزخ و قیامت نیازمند اسباب زندگی هستیم، در آنجا خرید و فروشی نمی شود، بازاری وجود ندارد، کسی به ما قرض نمی دهد بلکه اسباب را باید در همین دنیا فراهم کرده باشیم تا در آخرت دست خالی نباشیم.

حجت الاسلام والمسلمین محمد همتیان 30 تیرماه در همایش شیرخوارگان حسینی در مصلی امام خمینی(ره) شهرکرد با استناد به آیه 72 از سوره مبارکه احزاب و با اشاره به اینکه فرزندان امانت های الهی هستند، اظهار کرد: بر طبق این آیه شریفه، انسان امانت دار خداوند است و خدا می فرماید که بار امانت را به آسمان ها و زمین و کوه ها عرضه کردیم اما هیچ کدام توان و قابلیت به دوش کشیدن آن را نداشتند اما انسان این امانت را پذیرفت.

وی با بیان اینکه امانت مفهومی وسیع و گسترده دارد، ادامه داد: دین، عقل، اعضا و جوارح، فرزندان، خانواده از مصادیق امانت هستند و لذا فرد از سوی پروردگار امانت دار است و وظیفه دارد آن را سالم به صاحبش بازگرداند تا در روز حسابرسی، سرافکنده و خجلت زده نباشند و مورد مؤاخذه قرار نگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ما در عالم برزخ و قیامت نیازمند اسباب زندگی هستیم

ما در عالم برزخ و قیامت نیازمند اسباب زندگی هستیم