مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 13:372023-07-05ورزشي

دهمین المپیاد ورزشی محلات یزد به ایستگاه آخر رسید


دهمین دوره المپیاد ورزشی محلات شهر یزد که رکورد مشارکت شهروندان را با 20 هزار شرکت کننده شکست، با برگزاری جشن اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان به کار خود پایان داد.

-  حجت الاسلام مجتبی صداقت، رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی یزد در گفت و گو با خبرنگار فارس از این استان، با بیان این که، دهمین المپیاد ورزشی محلات این شهر میراث جهانی به پایان رسید، اظهار کرد: این دوره المپیاد از 25 دیماه سال گذشته در 85 رشته ورزشی آغاز شده و تمام محلات یزد در آن حضور داشتند.

وی با بیان این که المپیاد ورزشی محلات یزد رکوردار مشارکت شهروندی است، افزود: مشارکت بیش از 20 هزار ورزشکار زن و مرد در گروه های سنی مختلف یکی از مهمترین ویژگی های این رویداد فرهنگی ورزشی است.

صداقت با توجه به تعداد زیاد برگزیدگان این رقابتها، گفت: با توجه به تعدد شرکت کنندگان مراسم اختتامیه در چند مرحله برگزار شده و شب گذشته آخرین مرحله آن همزمان با دهه امامت و ولایت و در آستانه عید سعید غدیر خم با تجلیل از 900 برگزیده در 21 رشته ورزشی انجام شده است.

رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد خاطرنشان کرد: بلافاصله پس از پایان دهمین دوره این المپیاد، برنامه ریزی و تدابیر لازم برای برگزاری مرحله یازدهم این مسابقات با این هدف که از هر خانواده حداقل شاهد مشارکت یک نفر در این مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهمین المپیاد ورزشی محلات یزد به ایستگاه آخر رسید

دهمین المپیاد ورزشی محلات یزد به ایستگاه آخر رسید