مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 13:302023-07-22اقتصادي

بلاتکلیفی 2 ساله طرح توسعه واحد/سود 50 درصدی دلالان از روغن های خوراکی


مسئولان تنها واحد دارنده لوح سه ستاره کیفیت صنعت غذایی ایران که تولیدات آن قابل عرضه در بازار اتحادیه اروپاست، از بلاتکلیفی دو ساله طرح توسعه این واحد به دلیل عدم موفقیت در اخذ تسهیلات بانکی با وجود داشتن مصوبه ستاد رفع موانع تولید استان می گویند.

- تنها واحد دارنده لوح سه ستاره کیفیت صنعت غذایی ایران عنوان کرد بلاتکلیفی 2 ساله طرح توسعه واحد/سود 50 درصدی دلالان از روغن های خوراکی ایسنا/یزد مسئولان تنها واحد دارنده لوح سه ستاره کیفیت صنعت غذایی ایران که تولیدات آن قابل عرضه در بازار اتحادیه اروپاست، از بلاتکلیفی دو ساله طرح توسعه این واحد به دلیل عدم موفقیت در اخذ تسهیلات بانکی با وجود داشتن مصوبه ستاد رفع موانع تولید استان می گویند.

محمدرضا احمدی موسس و مدیر بازرگانی این واحد صنعتی مستقر در شهرک صنعتی یزد امروز شنبه 31 تیرماه در جمع خبرنگاران با اشاره به خریداری دو واحد مجاور این واحد برای اجرای طرح توسعه، گفت: متاسفانه با وجود پیگیری های دو ساله جهت اخذ تسهیلات خرید تجهیزات مورد نیاز این طرح توسعه، هنوز موفق به دریافت این تسهیلات نشده ایم.

به گفته ی وی، این تسهیلات که مصوبه ستاد رفع موانع تولید استان را نیز دارد، هم اکنون با توجه به افزایش نرخ ارز بین 50 تا 75 میلیارد تومان است و می تواند اشتغالزایی 30 تا 50 نفر را فراهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلاتکلیفی 2 ساله طرح توسعه واحد/سود 50 درصدی دلالان از روغن های خوراکی

بلاتکلیفی 2 ساله طرح توسعه واحد/سود 50 درصدی دلالان از روغن های خوراکی