مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 تیر 1402 ساعت 11:352023-07-07فرهنگي

نظر یکی از نوازندگان کسنرت علیرضا قربانی درباره هم خوانی مردم


یک نوازنده سازهای کوبه ای که در کنسرت علیرضا قربانی نیز می نوازد، می گوید که موسیقی سنتی مدتی در ایران مهجور مانده بود، اما اکنون مخاطبان دوباره به آن جذب شده اند.

- یک نوازنده سازهای کوبه ای که در کنسرت علیرضا قربانی نیز می نوازد، می گوید که موسیقی سنتی مدتی در ایران مهجور مانده بود، اما اکنون مخاطبان دوباره به آن جذب شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شایان ریاحی نوازنده سازهای کوبه ای که حدود 28 سال است می نوازد و با ساز تنبک کار خود را آغاز کرده است، درباره فعالیت حرفه ای خود گفت: نزدیک به 11 سال است که به عنوان یکی از اعضای اصلی گروه علی زندوکیلی کار می کنم و حدود هشت سال است که همزمان در کنار علیرضا قربانی نیز به خصوص در کنسرت های تهران حضور دارم.

ریاحی در پاسخ به این پرسش که استقبال مردم از کنسرت های اخیر علیرضا قربانی را چگونه می بیند، بیان کرد: مردم ایران از نظر فرهنگ شنیداری رو به رشد هستند.

خیلی چیزها همچون فضای اجتماعی و مجازی بر این فضا تاثیرگذار بوده و نظرات مخاطبان شنیده و باعث شده مردم بتوانند کار تقلبی را از اصلی تشخیص دهند.

او در بخش دیگری از صحبت هایش درباره قطعه مورد علاقه خود در کنسرت های اخیر علیرضا قربانی مطرح کرد: گرچه ترتیب خواندن قطعات در طول کنسرت ها تغییری نمی کند، اما هر اجرایی که تجربه می کنم برایم جدید است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظر یکی از نوازندگان کسنرت علیرضا قربانی درباره هم خوانی مردم

نظر یکی از نوازندگان کسنرت علیرضا قربانی درباره هم خوانی مردم