مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 14:052023-06-22اجتماعي

زیباسازی مدارس کرمان با سلیقه دانش آموزان


مسوول سازمان بسیج دانش آموزی استان کرمان گفت: گروه های جهادی مختلفی در سطح مدارس در قالب طرح شهید عجمیان تشکیل شده است که دانش آموزان با عضویت در این گروه ها می توانند در زیباسازی مدارس خود شامل ایجاد فضای سبز و فضای ورزشی مدرسه و .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، عبدالرضا روزخوش امروز اظهار داشت: در تابستان جاری برای دانش آموزان جهادگر، مسوولان واحدهای بسیج دانش آموزی مدارس و دانش آموزان شرکت کننده در لیگ پایا برنامه های ویژه ای تدارک دیده ایم.

وی بیان داشت: گروه های جهادی مختلفی در سطح مدارس در قالب طرح شهید عجمیان تشکیل شده است که فعالیت هایی نظیر زیباسازی مدارس سطح استان را انجام خواهند داد و دانش آموزان با عضویت در این گروه ها می توانند در زیباسازی مدارس خود شامل ایجاد فضای سبز، فضای ورزشی مدرسه و .

همکاری کنند .

مسوول سازمان بسیج دانش آموزی استان کرمان ادامه داد: همچنین یک دوره توجیهی چندروزه ویژه مسوولان واحدهای بسیج دانش آموزی مدارس با عنوان یاوران ولایت با محوریت سازمان بسیج دانش آموزی در مرکز استان برگزار خواهد شد.

روزخوش در ادامه با بیان اینکه باید برنامه ای برای توانمندسازی دانش آموزان در فضای مجازی داشته باشیم، افزود: سازمان بسیج دانش آموزی استان دوره های ویژه ای به این منظور اختصاص می دهد که در روزه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیباسازی مدارس کرمان با سلیقه دانش آموزان

زیباسازی مدارس کرمان با سلیقه دانش آموزان