مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 13:402023-07-13سياسي

رسانه ها نقش بی بدیلی در تغییر نگرش مردم در حوزه های مختلف دارند


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: رسانه ها مهم ترین عامل تاثیرگذاری بر رفتار عموم و ابزار اقناعی هستند که نقش بی بدیلی در تغییر نگرش مردم در حوزه های مختلف دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم صبح پنج شنبه در دیدار با مدیر عامل گروه رسانه ای مهر اظهار کرد: از مهم ترین وظایف رسانه ها، خبرگزاری ها، مطبوعات و تلویزیون این است که به مسائل جامعه بپردازند که فقط با صداقت و خیرخواهی برای مردم عملی می شود البته برای رسانه ها کارکردهای متنوعی هم بیان شده از جمله اطلاع رسانی، تفریح، آموزش و مدیریت بحران که اهمیت بسیاری دارد.

وی خاطرنشان کرد: خبرگزاری ها نقش فعالی در جامعه دارند و امروز رسانه ها مهم ترین عامل تأثیرگذاری بر رفتار عموم و مهم ترین ابزار اقناعی هستند که نقش بی بدیلی در تغییر نگرش مردم در حوزه های مختلفی دارند.

آل هاشم یادآور شد: تشکل های رسانه ای و مطبوعاتی زمین بازی را عوض می کنند تا به جای اینکه حکومت ها مسئولیت کامل اداره جامعه را عهده دار بوده یا در تمام سطوح کنار مردم باشند، در کنار مردم به عنوان یک نهاد، اداره جامعه یا حکمرانی متعالی را برعهده دارند.

وی تأکید کرد: رسانه اهرم کنترل کننده افراد مسئول جامعه است و می تواند دید مثبت یا منفی ایجاد کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها نقش بی بدیلی در تغییر نگرش مردم در حوزه های مختلف دارند

رسانه ها نقش بی بدیلی در تغییر نگرش مردم در حوزه های مختلف دارند