مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 08:552023-07-17فرهنگي

نخستین جشنواره استانی تئاتر خیابانی و آیین های نمایشی زیویه به ایستگاه آخر رسید


مراسم اختتامیه نخستین جشنواره تئاترخیابانی و آیین های نمایشی زیویه، در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سقز برگزار شد.

- نخستین جشنواره استانی تئاتر خیابانی و آیین های نمایشی"زیویه" به ایستگاه آخر رسید ایسنا/کردستان مراسم اختتامیه نخستین جشنواره تئاترخیابانی و آیین های نمایشی زیویه، در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سقز برگزار شد.

جعفر توان، فرماندار سقز در آیین اختتامیه اولین جشنواره استانی تئاتر که شامگاه گذشته برگزار شد، با اشاره به اینکه، فرمانداری سقز حامی برنامه های فرهنگی و هنری است، اظهار کرد: اتمام کارهای عمرانی ساختمان پلاتو، از جمله پروژه های مهم فرهنگی سقز بوده و تجهیز این زیرساخت فرهنگی و هنری نیازمند 3 میلیارد تومان اعتبار است که با پیگیری فرمانداری 1/5 میلیارد تومان آن توسط استانداری تامین اعتبار و در ماه های اخیر، این مکان فرهنگی و هنری، تجهیز خواهد شد.

وی افزود: به دلیل دغدغه فعالان فرهنگی و هنری، تمام هزینه های برگزاری هجدهمین جشنواره تئاتر کُردی، توسط فرمانداری تامین و این برنامه وزین با کیفت مناسب در سقز برگزار می شود.

دبیر نخستین جشنواره استانی تئاتر خیابانی زیویه گفت: در این جشنواره 15 گروه نمایشی به مدت دو روز باهم به رقابت پرداختند که در این رویداد هنری سه گروه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین جشنواره استانی تئاتر خیابانی و آیین های نمایشی زیویه به ایستگاه آخر رسید

نخستین جشنواره استانی تئاتر خیابانی و آیین های نمایشی زیویه به ایستگاه آخر رسید