مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 15:352023-07-02پزشكي

4 پایگاه سلامت در ساوه و زرندیه افتتاح می شود


سرپرست دانشکده علوم پزشکی ساوه با اشاره به افتتاح چهار پایگاه سلامت در ساوه و زرندیه طی ماه آتی گفت: پایگاه های بهداشتی رجبی، کارون و شهید صیاد شیرازی در ساوه و پایگاه تقلیدآباد در زرندیه به زودی به زیرساخت های بهداشت و درمان افزوده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، محمود کریمی امروز در جریان افتتاح پروژه توسعه فضای فیزیکی مهمان شهر شهید ناصری که با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد اظهار کرد: مهمانشهر شهید ناصری به عنوان یکی از بزرگترین مکان های تجمع اتباع افغانستانی کشور در شهرستان ساوه باید از لحاظ بهداشتی و درمانی به صورت مداوم مورد رصد قرار بگیرد تا علاوه بر ساکنین، شهرها و روستاهای اطراف نیز درگیر بیماری های ویروسی نشوند.

وی با بیان اینکه توسعه زیرساخت ها در این اردوگاه با کمک کمیساریای عالی سازمان ملل انجام می شود افزود: طرح توسعه فعلی با مشارکت سازمان ملل، مرکز مدیریت بیماری های وزارت بهداشت، دانشکده علوم پزشکی، استانداری مرکزی و دفتر امور اتباع انجام شده است که باعث می شود ساکنین این منطقه از خدمات بیشتری در بحث سلامت و بهداشتی بهره مند شوند.

سرپرست دانشکده علوم پزشکی ساوه تصریح کرد: طرح توسعه فضای فیزیکی اردوگاه شهید ناصری در دویست متر با اعتبار 31 میلیارد ریالی به بهره برداری رسید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 پایگاه سلامت در ساوه و زرندیه افتتاح می شود

4 پایگاه سلامت در ساوه و زرندیه افتتاح می شود