مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 21:202023-06-24اقتصادي

تکمیل ساختمان دولت تا پرداخت 100 درصدی اعتبارات مناطق سیل زده


فرمانداران استان اردبیل ضرورت تکمیل ساختمان دولت و پرداخت صد درصدی خسارت وارده به مناطق سیل زده و اعتبارات سال 1401 را خواستار شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عصر شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان اردبیل سرپرست فرمانداری مشگین شهر اظهار کرد: با توجه به اینکه 85 درصد منابع متمرکز و با پیگیری دستگاه های اجرایی پرداخت می شود، اظهار کرد: 15 درصد اختیار اعتبارات شهرستان ها بر عهده فرمانداران است که این رقم ناچیز نیز نمی تواند گره ی از مشکلات ما باز کند.

شهرام محمدی به وقوع سیل در مشگین شهر و خسارت هنگفت وارده اشاره کرد و گفت: سیل، تگرگ و سرمازدگی بخش کشاورزی و باغات مشگین شهر را به ورطه نابودی کشیده و ضرورت دارد جذب اعتبارات صد درصدی سال 1401 برای شهرستان های سیل زده در اولویت قرار بگیرد.

وی ضرورت اجرایی شدن مصوبات سفر استاندار اردبیل و وزرا را به شهرستان ها یادآور شد و تصریح کرد: بر همین مبنا توزیع اعتبارات شهرستان ها باید انجام شود.

فرماندار شهرستان سرعین نیز به پیشرفت 70 درصدی ساختمان دولت سرعین بعد از گذشت 9 سال اشاره کرد و افزود: هنوز این پروژه تکمیل نشده است.

باقر باقرزاده خاطرنشان کرد: اکثر ادارات این شهرستان در ساختمان های اجاره ای هستند و الزامات بودجه ای سال جاری مشکلات جدی برای این ادارات در تمدید اجازه به وجود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل ساختمان دولت تا پرداخت 100 درصدی اعتبارات مناطق سیل زده

تکمیل ساختمان دولت تا پرداخت 100 درصدی اعتبارات مناطق سیل زده