مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1402 ساعت 16:052023-06-23سياسي

قوه قضاییه عدالت و امید را زنده می کند


جامعه ما نیاز دارد که امید در دل مردم ایجاد شود و قوه قضاییه برای اجرای عدالت و امید آمده است که باید از نیروهای مؤمن، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، حجت الاسلام سید احمد محمودی امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به ایام ذی الحجه الحرام، اظهار کرد: کسب تقوای الهی، دوری از معصیت و رسیدن به سبک زندگی ابراهیمی، تسلیم اسماعیلی و صبر هاجری در مناسک حج نهفته است.

وی افزود: حج یک ترم فشرده اخلاق عملی است که در قالب مناسکی آمده تا انسان بتواند به آن مدارک عالیه کمال معنوی و انسانی برسد و باید همه ما واقعاً فلسفه وجودی احکام اسلام را درست درک کنیم که در این صورت عبادات لذت بخش و تاثیر گذار خواهد بود.

محمودی با اشاره به واقعه سوء قصد به جان رهبر معظم انقلاب در ششم تیر سال 1360، بیان کرد: خدا را شاکریم که این حکیم و فقیه زمان از ترور منافقین کوردل، سالم و صحیح ماندند تا کشتی انقلاب را به سر ساحل مقصود برسانند.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به سالروز شهادت شهید بزرگوار آیت الله دکتر بهشتی مظلوم و 72 تن از یارانش، گفت: قوه قضاییه یک قوه مستقلی است در حالی که دو قوه مجریه و مقننه ممکن است بر اساس تحریم ها و شرایط سیاسی و اقتصادی موانعی داشته باشند که به سرعت نتوانند به اهداف شان برسند اما قوه قضاییه مبتنی بر این مشکلات نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قوه قضاییه عدالت و امید را زنده می کند

قوه قضاییه عدالت و امید را زنده می کند