مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 16:502023-07-18اقتصادي

مرکز توسعه بیوتکنولوژی پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک افتتاح شد


مرکز توسعه بیوتکنولوژی با هدف تکمیل زنجیره ایده تا بازار محصولات دارویی زیست فناور در پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهوری و وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، مرکز توسعه بیوتکنولوژی با هدف تکمیل زنجیره ایده تا بازار محصولات دارویی زیست فناور در پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری به بهره برداری رسید.

مرکز توسعه بیوتکنولوژی در پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری، ظهر امروز و با حضور روح الله دهقانی، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهوری، زلفی گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و جمعی از فعالان حوزه زیست فناوری افتتاح شد و به بهره برداری رسید.

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهوری در حاشیه مراسم افتتاح این مرکز با بیان این که طی سال های اخیر گام های بلند و ارزشمندی در توسعه فناوری و اقتصاد زیست فناوری توسط متخصصان، محققان و فناوران برداشته شده است، عنوان کرد: امروز تولید داروهای زیست فناور، نوترکیب و پیشرفته، توانمندی در تولید و توسعه واکسن های انسانی و دامی و رسوخ زیست فناوری در صنعت کشاورزی و غذا از برجسته ترین شاخصه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز توسعه بیوتکنولوژی پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک افتتاح شد

مرکز توسعه بیوتکنولوژی پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک افتتاح شد