مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 14:202023-06-26سياسي

استحکام خانواده از طریق انس با قرآن محقق می شود


رییس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی گیلان گفت: پایداری و استحکام خانه و خانواده و وصول به ساحل امن ارامش با حضور قرآن در زندگی مردم و انس و الفت آحاد جامعه با قرآن شریف محقق می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد پورشعبانعلی ظهر دوشنبه در مراسم تجلیل از فعالیت های برتر قرآنی ادارات کل و امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان ها در سالن اجتماعات امام خامنه ای حرم کریمه اهل بیت عصمت و طهارت حضرت فاطمه معصومه (س) اظهار کرد: از مؤسسات و خانه های قرآن استان که در تحقق منویات رهبری جهت توسعه و نهادینه شدن فعالیت های قرآنی از هیچ تلاشی دریغ نداشتند قدردانی می کنم.

رییس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی گیلان افزود: امیدوارم که با همراهی و هم افزایی همگان، شاهد گام های موثرتری در خدمت به ساحت مقدس قرآن کریم باشیم.

وی توسل و تمسک به قرآن در کنار توسل و تمسک به ساحت مقدس اهل بیت عصمت و طهارت را کشتی نجات بشر و جامعه بشری دانست و گفت: پایداری و استحکام خانه و خانواده و وصول به ساحل امن ارامش با حضور قرآن در زندگی مردم و انس و الفت آحاد جامعه با قرآن شریف محقق می شود.

پورشعبانعلی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی بر توسعه و گسترش معنویت در جامعه تاکید کردند و اساسی ترین گام های مؤثر برای تحقق این هدف، توجه و ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استحکام خانواده از طریق انس با قرآن محقق می شود

استحکام خانواده از طریق انس با قرآن محقق می شود