مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 22:252023-06-22فرهنگي

تولد اشک آور رضا حداد با آتیلا پسیانی، محمد چرم شیر، اکبر زنجان پور و ...


جمعی از هنرمندان تئاتر کمتر از دو ماه بعد از درگذشت رضا حداد، در سالروز تولد این کارگردان به یاد او گرد هم آمدند، به یادش شعر خواندند و از او به عنوان مردی یاد کردند که غیر ممکن ها را ممکن می کرد.

- جمعی از هنرمندان تئاتر کمتر از دو ماه بعد از درگذشت رضا حداد، در سالروز تولد این کارگردان به یاد او گرد هم آمدند، به یادش شعر خواندند و از او به عنوان مردی یاد کردند که غیر ممکن ها را ممکن می کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، در این برنامه که شامگاه اول تیرماه در تالار استاد جلیل شهناز خانه هنرمندان ایران برپا شد، هنرمندانی چون آتیلا پسیانی، محمد چرم شیر، کیومرث مرادی، اکبر زنجان پور، قطب الدین صادقی و .

درباره این کارگردان سخن گفتند.

در آغاز برنامه که به کوشش انجمن صنفی کارگردانان تئاتر و با اجرای نیما کرمی برگزار شد، با پخش تصاویری از رضا حداد، کارنامه هنری او مرور شد.

این تصاویر با صدای رضا حداد همراه بود که ظاهرا پیام تبریکی را به مناسبت سال نو برای دوستان خود فرستاده و در آن آرزوی حال خوب کرده بود.

در ادامه شهرام گیل آبادی، رییس انجمن صنفی کارگردانان در سخنانی، این برنامه را هشتمین نشست عصر کارگردان نامید و ابراز تاسف کرد که این نشست در نبود حداد برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولد اشک آور رضا حداد با آتیلا پسیانی، محمد چرم شیر، اکبر زنجان پور و ...

تولد اشک آور رضا حداد با آتیلا پسیانی، محمد چرم شیر، اکبر زنجان پور و ...