مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 14:552023-07-03سياسي

کارگاه آینده پژوهی تهیه سند چشم انداز شهری برگزار می شود


رییس مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر همدان گفت: کارگاه آینده پژوهی تهیه سند چشم انداز شهری در همدان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی رضایی در جلسه صحن شورا با اشاره به برگزاری کارگاه سند چشم انداز شهری همدان اظهار داشت: مرکز پژوهش های شورای شهر همدان در تلاش است با برگزاری کارگاه دو روزه بین عوامل مؤثر در تهیه سند چشم چشم انداز شهری همدان در تهیه آن فهم شهری را فراهم کند.

وی افزود: امروزه تحولات و تغییرات گسترده ای در زندگی انسان ها در سطوح مختلف حاکم شده است، این تحولات روز به روز از نظر کیفی و کمی شتاب بیشتری می گیرد که برای پاسخگویی به نیازهای فنی مرتبط با آینده آینده انسان ها لازم است در پرتو این تحولات آینده نگاری و آینده پژوهی در توسعه شهری مورد توجه قرار گیرد.

رییس مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه تهیه سند چشم انداز شهری از جمله این تحولات است، گفت: شهرها در تلاشند برای توسعه آینده شهر سند چشم انداز که حاوی برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت است تهیه کنند و خوشبختانه همدان یکی از شهرهای در حال تدوین و نگارش سند چشم چشم انداز و برنامه راهبردی و عملیاتی شهر است.

رضایی خاطرنشان کرد: شهرها در تلاشند که با افزایش دانش آینده نگاری و آینده پژوهی فهم و درک شهری در تهیه سند چشم چشم انداز ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگاه آینده پژوهی تهیه سند چشم انداز شهری برگزار می شود

کارگاه آینده پژوهی تهیه سند چشم انداز شهری برگزار می شود