مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 15:302023-07-22سياسي

روابط عمیق دو کشور عراق و ایران جداشدنی نیست


روابط عمیق دو کشور عراق و ایران جداشدنی نیست و تلاش دشمنان برای ایجاد تفرقه حاصلی ندارد.

- ایسنا/خراسان رضوی  رییس جامعه الزهرای کربلا گفت: روابط عمیق دو کشور عراق و ایران جداشدنی نیست و تلاش دشمنان برای ایجاد تفرقه حاصلی ندارد.

زینب ملاسلطانی، شنبه 31 تیرماه در نشست مشترکی با هیات رییسه دانشگاه حکیم سبزواری در خصوص راه های همکاری، تعامل و هم افزایی مشترک، افزود: روابط عمیق دو کشور و ملت عراق و ایران نشانه عمق همبستگی و خویشاوندی است.

وی تصریح کرد: ملت ایران پیروان دین اهل بیت(ع) و صاحب تمدن و فرهنگ بزرگی است به طوری که امام رضا(ع) برای حضور در این سرزمین انتخابی هدفمند داشتند و حامل پیام های آسمانی بودند.

رییس جامعه الزهرای کربلا با گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم به ویژه شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس گفت: امروز دشمن با شبیخون فرهنگی اندیشه و ارزش های اسلامی را هدف قرار داده است.

ملاسلطانی افزود: ملت های دو کشور ایران و عراق به دلیل افکار وارداتی قدرت های استکباری که افکار ضد دین را منتشر می کنند در معرض خطر قرار گرفته اند که باید با ترویج تفکر حسینی و مهدوی توطئه دشمنان را نقش بر آب نمود.

وی با اشاره به اهمیت شهر کربلا در تحولات تاریخی جهان اسلام، تصریح کرد: شهر کربلا و نیز انقلاب و قیام امام حسین(ع) در ذهن و وجود ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روابط عمیق دو کشور عراق و ایران جداشدنی نیست

روابط عمیق دو کشور عراق و ایران جداشدنی نیست