مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 12:002023-07-19اقتصادي

فراهم شدن زمینه اشتغال بیش از 500 نفر با آغاز به کار کارخانه ذوب آهن ارومیه


رییس کل دادگستری آذربایجان غربی از فراهم شدن زمینه اشتغال بیش از 500 نفر با آغاز به کار کارخانه ذوب آهن ارومیه با ورد دستگاه قضا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه ناصر عتباتی در جلسه عصر گاهی کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری استان  با موضوع نحوه سرمایه گذاری و بررسی نحوه اقاله بدهی های شرکت ذوب آهن ارومیه با حضور مجیدی دادستان مرکز استان و تعدادی از مدیران استانی و وراث مالک و سرمایه گذاران و کارشناسان رسمی دادگستری برگزار می شد اظهار داشت: جلسات متعددی برای تعیین تکلیف این شرکت انجام شده است که به علت برخی بی مسئولیتی ها منتج به نتیجه مطلوب نشده است.

عتباتی تاکید کرد: با توجه به اینکه بیش از دو سال است این موضوع توسط دادگستری استان پیگیری می شود باید بدهی های این شرکت و مالک مرحوم با انجام کار کارشناسی به صورت دقیق تعیین و نسبت به ایداع آنها اقدام شود.

رییس دادگستری استان بیان کرد: هدف اصلی حفظ بقای واحد تولیدی و کمک به راه اندازی مجدد آن و اشتغال برای تعدادی از همشهریان عزیز باشد.

وی افزود: راحترین راه این است که سیستم بانکی اقدامات قانونی خود را برای تعیین تکلیف انجام دهد ولی آنچه که مدنظر است کمک به تولید و حفظ واحد تولیدی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراهم شدن زمینه اشتغال بیش از 500 نفر با آغاز به کار کارخانه ذوب آهن ارومیه

فراهم شدن زمینه اشتغال بیش از 500 نفر با آغاز به کار کارخانه ذوب آهن ارومیه