مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 22:552023-06-27فرهنگي

شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران در کرمان برگزار می شود


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان از برگزاری بخش منطقه ای شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران در کرمان خبر داد و گفت: جشنواره به مدت سه شب در تالار فرهنگ و هنر کرمان و همچنین در شهرستان بافت برگزار می شود.

- ایسنا/کرمان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان از برگزاری بخش منطقه ای شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران در کرمان خبر داد و گفت: جشنواره به مدت سه شب در تالار فرهنگ و هنر کرمان و همچنین در شهرستان بافت برگزار می شود.

محسن روحی امروز ششم تیرماه در جلسه ستاد برگزاری شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران با بیان اینکه استان کرمان به دلیل گستره جغرافیایی ظرفیت های قابل توجه و برجسته ای در حوزه موسیقی دارد، اظهار کرد: 14 دوره مستمر و متمرکز جشنواره موسیقی نواحی ایران به خوبی در استان کرمان برگزار شد.

وی با اشاره به برگزاری شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران در تیرماه جاری، اظهار کرد: جشنواره امسال در دو مرحله منطقه ای و ملی و بین المللی در کشور برگزار می شود و استان کرمان میزبان هنرمندان موسیقی نواحی از استان های منطقه پنج کشور در تاریخ های 21 تا 23 تیرماه خواهد بود.

روحی تصریح کرد: از ویژگی های جشنواره امسال، برگزاری همزمان جشنواره استانی موسیقی نواحی به میزبانی شهرستان بافت است که با تنوع و کثرت موسیق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران در کرمان برگزار می شود

شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران در کرمان برگزار می شود