مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 05:252023-07-01سياسي

آغاز اجرای طرح «مدرسه کانون تربیت محله» در 50 مدرسه مازندران


مسؤول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه کربلا از آغاز اجرای طرح «مدرسه کانون تربیت محله» در 50 مدرسه استان خبر داد و گفت: مرحله دوم طرح همزمان با آغاز سال تحصیلی در مدارس تک شیفته صبحی اجرا خواهد شد.

- محمد تقی زاده در گفت وگو با خبرنگار فارس در ساری اشاره به جزییاتی از اجرای طرح ابتکاری و تحولی مدرسه کانون تربیت محله ، اظهار کرد: این طرح با هدف بسط و توسعه فضای تربیتی در مدارس و محلات با مخاطب قشر نوجوان البته در شروع و در ادامه اتصال با والدین و جوانان با استفاده از فضای مدرسه در حال آغاز به کار است .

وی گفت: طرح مدرسه، کانون پیشرفت و تربیت محله می خواهد مدرسه را به عنوان یک کانون نقش آفرین در محله برای تربیت فعال کند، همانطور که هر محله ارکان مختلفی همچون مسجد دارد، یک مدرسه هم در آن وجود دارد که الان فقط کارکرد آموزشی آن برجسته است با این طرح می خواهیم مدرسه را به عنوان یک کانون تربیتی برای نوجوانان ساکن در محله پویا و فعال کنیم.

  تقی زاده با اشاره به بررسی همه جانبه این طرح در جلسات مختلف با حضور مسژولان مختلف استانی و تصویب آن در شورای عالی برنامه ریزی مازندران، خاطرنشان کرد: در تحول سند آموزش و پرورش بر نقش آفرینی مدرسه در پیشرقت یک محله تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز اجرای طرح «مدرسه کانون تربیت محله» در 50 مدرسه مازندران

آغاز اجرای طرح «مدرسه کانون تربیت محله» در 50 مدرسه مازندران