مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 12:052023-07-10اقتصادي

خبر خوب از مرمت قلعه منوجان/ صنایع به کمک بازسازی آثار تاریخی آمدند


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان گفت: در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی شرکت های صنعتی، مرمت قلعه منوجان با اعتباری معادل دو میلیارد تومان از سرگرفته شد.

- ایسنا/کرمان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان گفت: در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی شرکت های صنعتی، مرمت قلعه منوجان با اعتباری معادل دو میلیارد تومان از سرگرفته شد.

فریدون فعالی امروز 19 تیرماه با اشاره به انجام مسئولیت های اجتماعی شرکت های صنعتی در حوزه میراث فرهنگی اظهار کرد: برای مرمت قلعه منوجان دو میلیارد تومان اعتبار از سوی شرکت سنگ آهن گهرزمین به عنوان معین اقتصادی شهرستان منوجان تخصیص یافت.

وی افزود: تاکنون با همکاری این شرکت صنعتی حصار جنوبی و غربی قلعه منوجان مرمت شده و کاوش های باستان شناسی با هدف شناخت لایه های فرهنگی آن نیز انجام شده و با تخصیص اعتبار جدید عملیات مرمت حصار غرب تا شمال غرب نیز اجرا می شود.

فعالی به عملیات سنگفرش خیابان منتهی به قلعه منوجان با تخصیص اعتبار پنج میلیارد تومان توسط شهرداری منوجان اشاره کرد و گفت: برای بازدید از این قلعه تاریخی مسیر دسترسی مناسب از اولویت هاست که خوشبختانه با همکاری شهرداری این اتقاق به زودی رقم می خورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوب از مرمت قلعه منوجان/ صنایع به کمک بازسازی آثار تاریخی آمدند

خبر خوب از مرمت قلعه منوجان/ صنایع به کمک بازسازی آثار تاریخی آمدند