مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 10:052023-06-22فرهنگي

قدردانی از 4 دهه فعالیت مطبوعاتی یک پیشکسوت در فارس


در برنامه گردهمایی فعالان رسانه که با عنوان دکه از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس برگزار می شود، از چهار دهه فعالیت مطبوعاتی عبدالامین عطایی، - ایسنا/فارس در برنامه گردهمایی فعالان رسانه که با عنوان "دکه" از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس برگزار می شود، از چهار دهه فعالیت مطبوعاتی عبدالامین عطایی، قدردانی شد.

رویداد فرهنگی دکه که به گردهمایی فعالان عرصه رسانه در فارس اختصاص دارد، با حضور حمیدرضا قانعی مدیرکل و غلامرضا خوش اقبال معاون فرهنگی اداره کل ارشاد و جمعی از اهالی رسانه فارس در شیراز برگزار شد.

به نقل از ارشاد فارس، در این رویداد، عبدالامین عطایی، یکی از پیشکسوتان فعال عرصه رسانه که بیش از 4 دهه حضور در عرصه روزنامه نگاری فارس را در کارنامه دارد، به بیان تجارب خود پرداخت و با بیان اینکه تفکر بالا و ریسک پذیری را دو ویژگی مهم مدیران رسانه است، مدیران مسئول نیم نگاه و خبرجنوب را از افراد اثرگذار در مسیر پیشرفت خود دانست.

عطایی که در سال های فعالیت، حضور در روزنامه های خبرجنوب، عصرمردم و نیم نگاه را تجربه کرده است، گفت: سال 58 با روزنامه خبرجنوب وارد عرصه رسانه شدم؛ به عنوان خبرنگار ورزشی به شکل حرفه ای کار را در این روزنامه ادامه دادم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی از 4 دهه فعالیت مطبوعاتی یک پیشکسوت در فارس

قدردانی از 4 دهه فعالیت مطبوعاتی یک پیشکسوت در فارس