مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 11:052023-06-24اجتماعي

بنادر شرق هرمزگان به تجهیزات داخلی مقابله با آلودگی دریایی مجهز شد


مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان گفت: بنادر شرق این استان به اقلام و تجهیزات مرتبط با واکنش سریع و مقابله با آلودگی و حفاظت از محیط زیست دریایی تولید شرکت های دانش بنیان تجهیز شد.

- ایسنا/هرمزگان مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان گفت: بنادر شرق این استان به اقلام و تجهیزات مرتبط با واکنش سریع و مقابله با آلودگی و حفاظت از محیط زیست دریایی تولید شرکت های دانش بنیان تجهیز شد.

حمیدرضا محمدحسینی تختی صبح امروز (سوم تیرماه) در تشریح این خبر، اظهار کرد: مطابق با مقررات و قوانین ملی و بین المللی از جمله کنوانسیون مارپل، بنادر شرق استان اقدام به تجهیز اقلام مقابله با آلودگی و حفاظت از محیط زیست دریایی کرده که بخش عمده این تجهیزات با تکیه بر دانش متخصصان داخلی ساخته و تولید شده است.

وی این اقلام را شامل پدهای جاذب، سوربنت، بوم و انواع تجهیزات ایمنی مقابله با حوادث دریایی اعلام کرد و در خصوص اهمیت تجهیز بنادر به این اقلام گفت: با توجه به صادرات مواد نفتی از پایانه های بنادر شرق هرمزگان و احتمال وقوع حوادثی مانند آلودگی دریا با این مواد و تبعات غیرقابل جبران این حوادث، تجهیز و تکمیل مورد نیاز برای پیشگیری از حوادث احتمالی امری ضرروی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنادر شرق هرمزگان به تجهیزات داخلی مقابله با آلودگی دریایی مجهز شد

بنادر شرق هرمزگان به تجهیزات داخلی مقابله با آلودگی دریایی مجهز شد