مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 17:002023-07-11اقتصادي

طرح پایدارسازی آب تبریز 95 درصد پیشرفت دارد


مدیرعامل آب منطقه ای آذربایجان شرقی از پیشرفت فیزیکی 95 درصدی طرح رینگ ( حلقه) جنوبی آب تبریز خبرداد و گفت: این طرح در راستای پایدارسازی و یکسان سازی کیفیت آب شرب تبریز در دست اجراست.

- تبریز-مدیرعامل آب منطقه ای آذربایجان شرقی از پیشرفت فیزیکی 95 درصدی طرح رینگ ( حلقه) جنوبی آب تبریز خبرداد و گفت: این طرح در راستای پایدارسازی و یکسان سازی کیفیت آب شرب تبریز در دست اجراست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، یوسف غفارزاده روز سه شنبه در جریان بازدید معاون آب و آبفای وزیر نیرو از پروژه های خط دوم آبرسانی و رینگ جنوبی کلانشهر تبریز اظهار کرد: آب شرب تبریز از چهار منبع خط آبرسانی زرینه رود 55 درصد، خط آبرسانی نهند 13 درصد، 115 حلقه چاه ها در دامنه های سهند (هروی، سعید آباد، قزلجه میدان) 31 درصد؛ و قنات ها یک درصد تأمین می شود که در صورت مشکل برای هر یک از این تأسیسات تأمین آب برای مناطق مربوطه آن از سایر منابع ممکن نخواهد بود و همین امر دلیل احداث رینک آبی تبریز را مهم تر کرده است.

وی با بیان اینکه طول رینگ جنوبی تبریز 27 کیلومتر است، گفت: این رینگ به خط انتقال آب از زرینه رود وصل است و با اتصال آن به رینگ شمالی که در آینده ایجاد می شود علاوه بر اینکه آب پایدار و با کیفیت یکسان در اختیار شهروندان قرار می گیرد چاه های تأمین آب تبریز در دامنه سهند نیز بس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح پایدارسازی آب تبریز 95 درصد پیشرفت دارد

طرح پایدارسازی آب تبریز 95 درصد پیشرفت دارد