مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 13:552023-07-03اقتصادي

تصویب 289 میلیارد تومان پروژه اضطراری تأمین آب در زنجان


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب زنجان گفت: اجرای 289 میلیارد تومان پروژه اضطراری تأمین آب در استان با اقداماتی مانند حفر چاه و ایجاد مخازن در دستور کار قرار دارد.

-   علیرضا جزءقاسمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از محل مصوبات سفر رییس جمهور سال گذشته و امسال احداث 40 کیلومتر شبکه فاضلاب هدفگذاری شده است تا بتوانیم این شبکه را در زنجان گسترش دهیم.

وی با اشاره به اینکه ایجاد شبکه فاضلاب هم آب های آلوده را جمع آوری و هم مشکل بالاآمدگی آب را برطرف می کند، تصریح کرد: علاوه براین پساب تولیدی این شبکه می تواند در صنایع مورد استفاده قرار گیرد و در مصرف آب خام صرفه جویی شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با اشاره به اینکه برای تکمیل تصفیه خانه ابهر و خرمدره نیز 80 میلیارد تومان مصوب شده بود، ابراز کرد: این ارقام محقق شده و در هفته دولت آماده بهره برداری است.

وی به تعریف پروژه های اضطراری تأمین آب در استان از سال گذشته اشاره کرد و گفت: این پروژه در شهر زنجان 200 میلیارد تومان ارزش دارد و در کل استان 289 میلیارد تومان پروژه اجرا خواهد شد.

جزءقاسمی ادامه داد: این پروژه ها شامل، خطوط انتقال آب، حفر بیش از 44 حلقه چاه، احداث مخزن 15 هزار مترمکعبی در زنجان، پروژه های آبرسانی و تأمین آب در شهرهای ابهر، خرمدره، قیدار، کرسف، گرماب و سایر منا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب 289 میلیارد تومان پروژه اضطراری تأمین آب در زنجان

تصویب 289 میلیارد تومان پروژه اضطراری تأمین آب در زنجان