مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 08:352023-06-22بين الملل

خود بابام هستم! (گفت و شنود)


دوستانِ مدعی اصلاحاتِ جناب منتجب نیا که به کارهای نکرده شان افتخار می کردند، از این که ابراهیم رییسی از همه نابلدی ها و ناتوانی های آنها با اقتدار عبور کرده است ناراحتند.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها- کیهان نوشت: گفت: آقای منتجب نیا، دبیرکل حزب چند نفره جمهوریت ! خطاب به رییس جمهور گفته است آقای رییسی استعفا بدهید تا مردم راحت شوند ! گفتم: همه اسناد و شواهد نشان دهنده آن است که آمریکا و رژیم صهیونیستی و انگلیس و فرانسه و آلمان از دست آقای رییسی و اقدامات و مواضع ایشان به شدت عصبانی و ناراحت هستند.

آقای منتجب نیا کدام طرفی است؟! گفت: البته دوستان مدعی اصلاحات منتجب نیا هم که افتخار می کردند یک مسکن هم نساخته اند و می گفتند پالایشگاه سازی کار کثیفی است و ادعا می کردند نباید نیروگاه ساخت و فاجعه برجام را به ملت تحمیل کردند و آب خوردن مردم را هم به برجام گره می زدند و به جای مبارزه با کرونا می گفتند مگر واکسن سوهان قم است و.

از این که رییسی از همه نابلدی ها و ناتوانی های آنها با اقتدار عبور کرده است از دست رییسی ناراحتند.

  گفتم: حالا چرا دبیرکل (!) این حزب چند نفره به نمایندگی آمریکا و اسراییل و مدعیان اصلاحات از رییسی ابراز ناراحتی می کند؟! گفت: مگر نتانیاهو نمی گفت اصلاح طلبان بزرگ ترین سرمایه اسراییل در ایران هستند؟!  گفتم: دانش آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خود بابام هستم! (گفت و شنود)

خود بابام هستم! (گفت و شنود)