مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 08:202023-06-27اقتصادي

درآمد مالیاتی استان فارس در سال 1401 بالغ بر 10 هزار میلیارد تومان بوده است


مدیرکل امور مالیاتی استان فارس با بیان اینکه میزان درآمد مالیاتی استان فارس در سال گذشته را بالغ بر 10 هزار میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: این در حالی است که خدماتی که ارائه شده بیش از این میزان بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لارستان، حمیدرضا محمدابراهیمی مدیرکل امور مالیاتی استان فارس با حضور در اتاق اصناف لارستان، در جلسه ای سه ساعته ضمن شنیدن نظرات و انتقادات صاحبان اصناف به سوالات و مشکلات آن ها نیز پاسخ داد.

در این دیدار جمعی از کسبه و بازاریان لارستان، مهم ترین مشکلات حوزه مالیاتی را مطرح و مدیرکل امور مالیاتی فارس نیز ضمن پاسخ به انتقادات صاحبان اصناف، دستور پیگیری برخی از مشکلات این حوزه را داد.

در این نشست، مدیرکل امور مالیات استان فارس با بیان اینکه وقتی مستندات و تکالیف مانند فاکتور خرید محصول توسط فروشندگان به درستی ارائه شود روند درآمد و هزینه ای بهتر محاسبه می شود، اظهار داشت: بهتر است فروشندگان از دستگاه پوز برای خرید و فروش محصولات خود در تمام مراحل استفاده کنند تا به این ترتیب روند درآمد و هزینه ای دقیق تر مشخص باشد.

  ابراهیمی با اشاره به اینکه طبق ماده 97 قانون یک برگ فرم توسط فرد به عنوان اظهارنامه تحویل اداره مالیات می شود تا درآمد مشمول مالیات بر آن اساس تعیین شود، افزود: مراجع مختلفی برای ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درآمد مالیاتی استان فارس در سال 1401 بالغ بر 10 هزار میلیارد تومان بوده است

درآمد مالیاتی استان فارس در سال 1401 بالغ بر 10 هزار میلیارد تومان بوده است