مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 13:102023-06-25اقتصادي

سرانه مصرف آب در روستاهای کهک بیش از سه برابر شهر قم است


قائم مقام شرکت آب و فاضلاب استان قم گفت: سرانه مصرف آب در روستاهای کهک بیش از سه برابر شهر قم است که بخش زیادی از آن را مصارف غیرمجاز به خود اختصاص داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، عبدالحمید توکلی بینا در نشستی که هم زمان با هفته صرفه جویی در مصرف آب و با حضور فرماندار، دهیاران و اعضای شوراهای شهر و روستاهای شهرستان کهک به منظور بررسی چالش ها و مشکلات تأمین آب این شهرستان برگزار شد، در سخنانی اظهار داشت: با توجه به اینکه آب سدکوچری با هزینه های هنگفت به استان قم می رسد بنابراین باید در نحوه استفاده از آن دقت لازم انجام گیرد.

وی با بیان اینکه مصارف غیرمجاز شرکت آب و فاضلاب را زمین گیر کرده است، خاطرنشان کرد: سرانه مصرف آب در روستاهای کهک بیش از سه برابر شهر قم است که بخش زیادی از آن را مصارف غیرمجاز به خود اختصاص داده است.

قائم مقام شرکت آب و فاضلاب استان قم ضمن اینکه از دهیاران و اعضاهای شوراها خواست تا شرکت آب و فاضلاب را در جمع آوری انشعابات غیرمجاز یاری رسانند، گفت: هم از لحاظ شرعی و هم از لحاظ قانونی استفاده غیرمجاز از آب شرب جایز نیست و باید در این زمینه فرهنگ سازی صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرانه مصرف آب در روستاهای کهک بیش از سه برابر شهر قم است

سرانه مصرف آب در روستاهای کهک بیش از سه برابر شهر قم است