مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 18:552023-06-27سياسي

لزوم صیانت از سنت ها و آداب و رسوم میناب


رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان میناب گفت: حفظ سنتها وآداب و رسوم مردم میناب کار بسیار مثبتی است، این سنتها نباید به فراموشی سپرده شوند بلکه در احیای این سنتها وآداب ورسوم که ریشه در فرهنگ مردم منطقه دارند کوشا باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از میناب ، حبیب الله سهرابی شهردار میناب امروز در دیدار با امام جمعه شهرستان میناب در خصوص برگزاری نهمین جشنواره شکر گزاری انبه ویاسمین گل اظهار داشت: در جشنواره انبه ویاسمین گل که نهمین سال از برگزاری آن درحال برنامه ریزی است، سعی کردیم که ساز وکارهای اجرای این جشنواره طوری تعریف شود تا با کمترین حاشیه و با بهترین محتوا از نظر برنامه های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی برگزار شود.

وی افزود: در اجرای این جشنواره پشتیبانی و راهنمایی فعالان فرهنگی و رسانه ای می تواند در بهتر برگزار کردن جشنواره کمک کند تا علاوه بر حل نواقص سال های گذشته در ابعاد مختلف بتوانیم کار را پیش ببریم و از طرفی چون این جشنواره مصادف با عید غدیر شده است ، برای ایجاد نشاط اجتماعی هم برای مردم برنامه ریزی شود.

  عبدالعلی زائری دبیر نهمین جشنواره شکرگزاری انبه و یاسمین گل نیز گفت: سال 93 در شورای شهر به این نتیجه رسیدیم که شهر میناب در بعد فرهنگی و اجتماعی به برنامه ریزی هایی احتیاج دارد و از طرفی کمبودها و خلاء هایی 


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم صیانت از سنت ها و آداب و رسوم میناب

لزوم صیانت از سنت ها و آداب و رسوم میناب