مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 21:102023-07-09سياسي

بررسی دوباره مطالعات زییست محیطی پروژه قزوین- رحیم آباد- کلاچای


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین گفت: براساس درخواست سازمان محیط زیست قرار است مطالعات یکپارچه ای در این زمینه صورت گیرد و برای این مهم مشاور مطرحی اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی رجحانی بعد از ظهر یکشنبه در حاشیه بازدید استانداران قزوین، مازندران و گیلان از محورهای مواصلاتی سه استان اظهار داشت: پروژه قزوین-رحیم آباد-کلاچای یکی از محورهای ارتباطی شمال و جنوب رشته های کوه البرز است که سال های زیادی مطرح ولی پیشرفت چندانی نداشته است.

وی افزود: 9 کیلومتر ابتدایی این پروژه از قزوین به زرشک دارای پیشرفت قابل توجه تری بوده و در سفر رییس جمهور به استان قزوین این 9 کیلومتر در اولویت تکمیل قرار گرفت و کار تجهیز و شروع عملیات هم انجام شده است.

رجحانی گفت: کل محور 140 کیلومتر است و با عبور از رشته کوه های سخت البرز صورت خواهد گرفت و بازدید امروز که با حضور استانداران و معاون وزیر راه و شهرسازی صورت گرفت به جهت کاهش موانع و سرعت گرفتن پروژه ها بود.

معاون هماهنگی امور عمرانی با بیان تصمیمات اتخاذ شده در بازدید امروز اضافه کرد: انجام این پروژه یک چالش زیست محیطی مهم دارد و با توجه به اینکه بیشتر این چالش ها در استان قزوین قرار دارد، استاندار قزوین تاکید داشتند که این ملاحظات در روند اجرای پروژه در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی دوباره مطالعات زییست محیطی پروژه قزوین- رحیم آباد- کلاچای

بررسی دوباره مطالعات زییست محیطی پروژه قزوین- رحیم آباد- کلاچای