مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 08:452023-06-24بين الملل

رژیم های مزدور عربی در حساب و کتاب های خود بازنگری کنند


انجمن علمای یمن با محکوم کردن هتاکی صهیونیست ها به قرآن کریم، از نهادهای اسلامی خواست سکوت خود را در قبال چنین جنایاتی بشکنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سبأ، انجمن علمای یمن با صدور بیانیه ای اعلام کرد که از تمام عملیات استشهادی و جهادی نیروهای مبارز فلسطینی علیه رژیم صهیونیستی حمایت می کند.

در این بیانیه آمده است: ما بر اهمیت اجرای تمام عملیات جهادی و استشهادی علیه رژیم صهیونیستی و اتحاد و حمایت یکپارچه از گزینه های جنبش های جهاد اسلامی و نیروهای مقاومت در کرانه باختری و نوار غزه، تاکید داریم.

در ادامه این بیانیه تاکید شده است: علمای یمن، سکوت نهادهای اسلامی در قبال جنایات دشمن صهیونیستی و هتک حرکت به قرآن کریم و بی توجهی به ارتکاب چنین جنایاتی را محکوم می کنند.

انجمن علمای یمن بر ضرورت اقدامات قدرتمند و مؤثر برای یاری رساندن به مسجدالاقصی و حمایت از ملت مظلوم فلسطین و آرمان فلسطین، تاکید کرد.

این انجمن از رژیم های مزدور در کشورهای عربی خواست در حساب و کتاب های خود در قبال همکاری با رژیم صهیونیستی براساس واقعیت های موجود مبنی بر نژادپرستی و وحشی گری این رژیم بازنگری کنند.

جنبش مقاومت اسلامی حماس، هتاکی شهرک نشینان صهیونیست به مساجد و قرآن کریم در روستای عوریف واقع در جنوب نابلس در کرانه باختری را محکوم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژیم های مزدور عربی در حساب و کتاب های خود بازنگری کنند

رژیم های مزدور عربی در حساب و کتاب های خود بازنگری کنند