مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 10:202023-07-13اجتماعي

پلیس راهور ناگزیر به اجرای طرح های ترافیکی است


معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: پلیس راهور ناگزیر به اجرای طرح های ترافیکی است تا بتواند وضعیت ترافیکی و ایمنی ترددها را در کلان شهر تهران به سامان برساند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ محمد رازقی در خصوص اجرای طرح های ترافیکی در بزرگراه های شهر تهران گفت: پلیس راهور تهران بزرگ در خیلی از معابر برای کنترل وضعیت ترافیکی و اجازه به ترددهای منظم، از چراغ راهنمایی و رانندگی استفاده می کند.

وی افزود: در برخی از موارد چراغ قرمز می شود برای معابری که می خواهیم در آن توقف داشته باشیم و اجازه تردد به مسیری می دهیم که اولویت حرکت دارد و این موضوع هم بخاطر آن است که در عقب تر، معابر درگیر نشوند و این کار را تکرار کرده تا ترافیک روان تر شود.

سرهنگ رازقی بیان داشت: در برخی از معابر از راهبند و در بعضی موارد از حضور تیم های راهور برای تقدم ترافیک و اجازه عبور به خودروها در مسیرها استفاده می کنیم.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ افزود: این وضعیت و اجرای طرح ها توسط پلیس راهور تهران بزرگ در بزرگراه های کردستان - ملاصدرا، بزرگراه صدر - مدرس پل پارک وی، نواب - امام خمینی ره هم هست.

وی گفت: پلیس راهور ناگزیر به اجرای طرح های ترافیکی می باشد تا بتواند وضعیت ترافیکی و ایمنی ترددها را در کلان شهر تهران به سامان برساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس راهور ناگزیر به اجرای طرح های ترافیکی است

پلیس راهور ناگزیر به اجرای طرح های ترافیکی است