مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 تیر 1402 ساعت 12:102023-07-21سياسي

سوم محرم یادآور ظلم ستیزی و روز رسیدگی به یتیمان است


روز سوم محرم که به یاد حضرت رقیه(س) نامگذاری شده یادآور ظلم ستیزی اهل بیت(ع) و یاران شان و از طرف دیگر هم قساوت، - ایسنا/خراسان رضوی یک کارشناس مذهبی گفت: روز سوم محرم که به یاد حضرت رقیه(س) نامگذاری شده یادآور ظلم ستیزی اهل بیت(ع) و یاران شان و از طرف دیگر هم قساوت، خونخواهی و بی رحمی دشمنان را نشان می دهد که دشمنان اهل بیت امام حسین(ع) را به شهادت رساندند و حتی به دختر بچه یتیم هم رحم نکردند.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی عدالتیان در گفت وگو با ایسنا به مناسبت سوم محرم که به نام حضرت رقیه (س) نام گذاری شده است، اظهار کرد: با توجه به اینکه حضرت رقیه(س) دختر 3 ساله امام حسین(ع) بودند و در خرابه شام به شهادت رسیدند، محبان اهل بیت(ع) روز سوم محرم را به یاد ایشان عزاداری می کنند.

وی افزود: نکته مهمی که در زندگی حضرت رقیه(س) وجود دارد این است که ایشان در کودکی به شهادت رسیدند و نشان از افشاگری نسبت به ظلم یزید و یزیدیان است؛ به این معنا که حضرت رقیه(س) با شهادت خود ثابت کردند که دشمنان قساوت را به نهایت رساندند و آل الله در مقابل ظلم و ستم مقاومت کردند.

عدالتیان ادامه داد: روز سوم محرم که به یاد حضرت رقیه(س) نامگذاری شده یادآور ظلم ستیزی اهل بیت(ع) و یاران شان و از طرف دیگر قساوت، خونخواهی و بی رحمی دشمنان را نشان می دهد که دشمنان اهل بیت امام حسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوم محرم یادآور ظلم ستیزی و روز رسیدگی به یتیمان است

سوم محرم یادآور ظلم ستیزی و روز رسیدگی به یتیمان است