مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 14:102023-07-22سياسي

پیام تسلیت رهبری درپی در گذشت مرحوم شیخ حسن صانعی


حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی با تسلیت در گذشت حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ حسن صانعی، آن مرحوم را ثابت قدم و از قدیمی ترین اصحاب امام بزرگوار خواندند و از خردمندی و خیرخواهی بعنوان دو خصوصیت بارز آن شخصیت بی تظاهر نام بردند.

- حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی با تسلیت در گذشت حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ حسن صانعی، آن مرحوم را ثابت قدم و از قدیمی ترین اصحاب امام بزرگوار خواندند و از خردمندی و خیرخواهی بعنوان دو خصوصیت بارز آن شخصیت بی تظاهر نام بردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به این شرح است: بسم الله الرّحمن الرّحیم درگذشت جناب حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج شیخ حسن صانعی رحمه الله علیه را به خاندان مکرم و دوستان و معاشران آن مرحوم و به کلیه ی مرتبطین بیت حضرت امام رضوان الله علیه تسلیت عرض میکنم.

این مرد وفادار و ثابت قدم از قدیمی ترین اصحاب امام بزرگوار و در شمار اولین یاران ایشان در آغاز نهضت و سپس جزو همراهان همیشگی آن بزرگمرد در همه ی فراز و نشیب های دوران مبارزات تا هنگام پیروزی و پس از آن تا غروب آن آفتاب تابان بود.

اینجانب در طول رفاقت دیرین خود با وی، خردمندی و خیرخواهی را دو خصوصیت دیگر این شخصیت بی تظاهر و پرکار دانسته و شناخته ام.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت رهبری درپی در گذشت مرحوم شیخ حسن صانعی

پیام تسلیت رهبری درپی در گذشت مرحوم شیخ حسن صانعی