مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 12:552023-07-22فرهنگي

شهرکرد میزبان کارگاه آموزشی تئاتر و تجربه می شود


معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: کارگاه آموزشی «تئاتر و تجربه با پیشکسوتان» روزهای دهم تا چهاردهم مرداد به میزبانی شهرکرد برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری، شهرام فرجی گفت: کارگاه آموزشی تئاتر و تجربه با پیشکسوتان روزهای دهم تا چهاردهم مرداد به میزبانی شهرکرد برگزار می شود.

   معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: حمید ابراهیمی پیشکسوت تئاتر و بازیگری در این کارگاه چهار روزه به آموزش علاقه مندان به این هنر در استان می پردازد.

وی با اشاره به اینکه اداره کل هنرهای زیبا در سال 1402 با نیازسنجی از استان ها، طرح برگزاری کارگاه های آموزشی در رشته های مختلف را با همراهی جمعی از پیشکسوتان این عرصه در دست اجرا دارد، بیان کرد: کارگاه تئاتر و تجربه با محوریت آموزش بازیگری نیز از جمله نیازهای اعلام شده استان به اداره کل هنرهای زیبای وزارت فرهنگ است.

فرجی یادآور شد: با توجه به نیاز آموزشی استان به زودی کارگاه های دیگری نیز با حضور پیشکسوتان هنری در رشته های نویسندگی، تئاتر و سینما، طراحی صحنه و نور برپا خواهد شد تا هنرمندان و دیگر علاقه مندان بتوانند از فرصت آم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرکرد میزبان کارگاه آموزشی تئاتر و تجربه می شود

شهرکرد میزبان کارگاه آموزشی تئاتر و تجربه می شود