مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 07:252023-06-22سياسي

شهید چمران دانشمند برجسته و عارف دلسوخته بود


رییس سازمان بسیج اساتید دانشگاه های آذربایجان شرقی گفت: شهید چمران در عین حال که دانشمند برجسته بود، یک عارف دل سوخته و مجاهد چیره دست و توانمند نیز بود.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس سازمان بسیج اساتید دانشگاه های آذربایجان شرقی گفت: شهید چمران در عین حال که دانشمند برجسته بود، یک عارف دل سوخته و مجاهد چیره دست و توانمند نیز بود.

رضا محمدی در گفت وگو با ایسنا، در خصوص ویژگی های بارز شهید چمران، اظهار کرد: این شهید بزرگوار، یک دانشمند بسیجی و تمام عیار، شخصیت برجسته و خوش استعداد بود که در انواع صحنه ها حضوری فعال داشت و بدون رودربایستی با موضوعات رفتار می کرد.

وی ادامه داد: شهید چمران، برخوردار از ایمان قوی بود و تلفیق علم و ایمان، عشق و عقل و سنت و تجدد را در دانشگاه و جامعه معنا کرد.

وی خاطرنشان کرد: ما برای اساتید بسیجی نیز این شاخصه ها را تعریف کرده و گفته ایم که بنا بر گفته ی مقام معظم رهبری، اساتید باید در تراز استاد شهید چمران بوده و خروجی دانشگاه ها نیز باید شهید چمران ها باشند.

محمدی در ادامه با اشاره به نامگذاری روز بسیج اساتید در تقویم، اظهار کرد: روز ملی بسیج اساتید مقارن با سالروز شهادت شهید دکتر مصطفی چمران در منطقه دهلاویه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید چمران دانشمند برجسته و عارف دلسوخته بود

شهید چمران دانشمند برجسته و عارف دلسوخته بود